Unused Login Panel


Course 08: Italian Week 1

This is a traditional foreign language week where all tutors work in English and are translated into Italian.

Italian students coming to the college for the first time should come on Italian week 2 in August. This week, Italian 1, is a more intensive week for those students who already know what area of mediumship they want to specialise in. There will be groups specialising in:

  • Spirit communication;
  • Healing mediumship;
  • Trance mediumship.

The spirit communication groups’ main aim is to help you strengthen your link to acquire a greater depth of evidence for both the public demonstration and private readings.

In the healing mediumship group we will look at using the trance teaching techniques to obtain a closer relationship with the spirit healers and access more refined energies to help those in need. We will examine the different methods of contact, distant and absent healing.

The trance mediumship group will specialise in trance for speaking. This is to try to bring forward the philosophy and teachings from the spirit world. Please note this group will not accept beginners.

Unlike traditional Italian weeks where there is an afternoon or evening off to visit London or Cambridge, this will not happen on this week. There will be lectures not just on mediumship, but also on the philosophical and moral implications thereof. The main feature of the week will be group work. This is where we can try to help you improve your mediumistic skills and learn more about how you can use them in the service of others.

There will also be a limited number of private appointments available with the tutors.

***

Questa è una settimana tradizionale per gli studenti di lingua straniera, dove tutti gli insegnanti lavoreranno in inglese, e dove tutto sarà tradotto in italiano.

Gli studenti principianti, si devono iscrivere alla settimana italiana 2, che si svolge ad agosto.

Questa settimana 1 è una settimana più intensa per coloro che sanno già in quale aspetto della medianità in cui specializzarsi.

Ci saranno dei gruppi di specializzazione in:

  • Comunicazione con il mondo dello Spirito
  • Medianità di cura
  • Medianità in trance

Lo scopo principale del gruppo di comunicazione con il mondo dello Spirito, è aiutarela connessione in modo da acquisire più evidenza, sia per le dimostrazioni pubbliche, che nelle sedute private.

Nel gruppo di medianità di cura, useremo le tecniche di insegnamento di trance, in modo da ottenere un legame più stretto con i guaritori del mondo dello Spirito e accedere all’energia più sottile per aiutare coloro che ne hanno bisogno. Esamineremo i diversi metodi di contatto e di guarigione a distanza.

Il gruppo di medianità in trance di specializzerà in trance parlato, in modo di cercare di trasmettere la filosofia e gli insegnamenti del mondo dello Spirito. Si prega di notare che in questo gruppo non sono ammessi principianti. 

Diversamente dalle altre settimane italiane dove c’è un pomeriggio o una sera per visitare Londra o Cambridge, non ci sarà in questa. Ci saranno delle letture non solo sulla medianità , ma anche sulle implicazioni filosofiche e morali di ciò. La particolarità di questa settimana è il lavoro di gruppo. Qui è dove possiamo provare ad aiutare a migliorare le proprie capacità medianiche e a utilizzarle meglio al servizio del prossimo.

Ci saranno un numero limitato di appuntamenti privati disponibile con gli insegnanti.

Italian coordinator:

Pauline Mauri - paulinemauri@ticino.com